Case
- Siza Rebranding
Soms is een organisatie toe aan vernieuwing om bijvoorbeeld mee te gaan met de markt. Ook kan het voorkomen dat (een deel van) het merk niet meer past bij wat een organisatie doet of waar ze voor staat.
- Een fris en modern ontwerp
- Verbeterde UX
- Een geautomatiseerde koppeling met het ERP systeem
Maak kennis met Siza
Je eigen leven leiden. Met familie, vrienden, buren en collega’s. Het klinkt heel gewoon, maar het is niet altijd vanzelfsprekend. Bijvoorbeeld omdat je een beperking of chronische ziekte hebt. Bij Siza denken we in mogelijkheden. Verleg met ons je grenzen. Wij ondersteunen je bij het organiseren van jouw leven. Zodat jij zo zelfstandig mogelijk kunt wonen en mee kunt doen in de samenleving.
Ons motto: Wij maken een wereld van verschil. Ieder mens is uniek. Dat geldt voor onze cliënten, verwanten, partners, en onze medewerkers. Met elkaar creëren we een omgeving waarin onze cliënten een waardig leven leiden, waarbij verschil er is en er mag zijn. Iedereen doet mee en telt mee.
- Oerverhaal
- Visuele identiteit
- Website
- Video
- Social media marketing
Slogan “Wij maken een wereld van verschil”
Siza kent een rijk historie en is groot geworden door samen te werken. Ze zijn ontstaan uit het samengaan van een aantal stichtingen die locaties voor mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking beheerden. Door het oorspronkelijke logo in de vorm van de praatwolk instant te houden en linksboven in het wit te plaatsen is het een mooie verwijzing naar het rijke verleden van Siza. Tegelijk is er een moderne variant van het praatwolkje ontwikkeld in de vorm van vlakken in twee kleuren waarin de slogan en andere teksten geplaatst kunnen worden.

Slogan “Wij maken een wereld van verschil”
Siza kent een rijk historie en is groot geworden door samen te werken. Ze zijn ontstaan uit het samengaan van een aantal stichtingen die locaties voor mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking beheerden. Door het oorspronkelijke logo in de vorm van de praatwolk instant te houden en linksboven in het wit te plaatsen is het een mooie verwijzing naar het rijke verleden van Siza. Tegelijk is er een moderne variant van het praatwolkje ontwikkeld in de vorm van vlakken in twee kleuren waarin de slogan en andere teksten geplaatst kunnen worden.


Slogan “Wij maken een wereld van verschil”
Siza kent een rijk historie en is groot geworden door samen te werken. Ze zijn ontstaan uit het samengaan van een aantal stichtingen die locaties voor mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking beheerden. Door het oorspronkelijke logo in de vorm van de praatwolk instant te houden en linksboven in het wit te plaatsen is het een mooie verwijzing naar het rijke verleden van Siza. Tegelijk is er een moderne variant van het praatwolkje ontwikkeld in de vorm van vlakken in twee kleuren waarin de slogan en andere teksten geplaatst kunnen worden.
Bij elke stap van het proces schoof er weer een nieuw team van experts aan. We hebben samen hoog ingezet en het resultaat mag er meer dan zijn.
Deze specialisten hebben aan de case gewerkt
Gerelateerde cases
Laat je inspireren door deze cases
Samenwerken aan jouw groei met Mediavisie?
Wij brengen jouw huidige situatie en kansen in kaart
