Mediavisie:

Over ons

Over Mediavisie

In 1999 werd Mediavisie opgericht. De naam verklapt het al: een nieuwe visie op de media.

Hoe de digitale wereld nu niet meer weg te denken is, was dat in 1999 een ander verhaal. Toen was deze net in opkomst.
Mediavisie gaf scholen adviezen over bij het omgaan met media en gaf hen adviezen over een websites en video’s.

Laten we even teruggaan naar de basis, er is namelijk nog een stap vóór de oprichting van Mediavisie: de ontwikkeling van ROC.nl.
Dit platform helpt studenten hun weg te vinden in de wereld van beroepen en opleidingen. Hier ontstond onze passie voor creëren.

Nu, ruim 25 jaar later, zit onze passie nog steeds in het creëren en in het helpen van bedrijven en organisaties om media optimaal in te zetten.
We hebben alleen een paar stappen bijgezet; we zijn natuurlijk niet blijven hangen in 1999.
Zo zijn we altijd op de hoogte van de nieuwste trends en helpen we organisaties om ook niet achter te lopen.

We komen graag met oplossingen voor de uitdagingen waar organisaties tegenaan lopen. Indien gewenst, nemen wij het denkwerk graag over, wij ontzorgen.
Met dit verhaal hopen we onze slogan goed te hebben uitgelegd: wij vertellen ‘Het verhaal van morgen.’

Meer weten over Mediavisie?