Workshop: Wat uw merk kandoen.

Samen op zoek gaan naar de identiteit van uw organisatie

Auteur:
Functie: Crossmedia Consultant

Video en animatie zijn fantastische media om informatie over te dragen. Ik heb TV-programma's ontwikkeld voor de VPRO en de...

Waar staan we voor, wat zijn onze waarden?

In samenwerking met reclamebureau Ongewoon heeft Mediavisie de workshop “Wat uw merk Kandoen.” ontwikkeld en bij verschillende klanten ingezet.

 

cultuur test deventer

 

Door middel van de workshop zijn we samen met medewerkers op zoek gegaan naar de eigen identiteit van REINAERDT als organisatie. Op basis van het resultaat van deze workshop kon de juiste vertaling worden gemaakt naar de markt die past bij het bedrijf. Na afloop van deze workshop wist de organisatie hoe het herkenbaar een aantrekkelijk is voor klanten en medewerkers. Ondersteund met visuele materiaal uit het Kandoen-assessment werden gedachten en ideeën makkelijker bespreekbaar zodat er een duidelijk antwoord kwam op vragen als Wie zijn wij? Waar staan we voor, en wat zijn onze waarden?’ Met deze aanpak hebben we het DNA van de organisatie als geheel in kaart gebracht.

 

kandoen-deventer

De Cultuurtest

Voorafgaand aan de workshop is een gezamenlijk de Cultuurtest ingevuld. De uitkomst van de test vormt het startpunt van de workshop. Waar gaat het heen Toekomstige trends en ontwikkelingen in de branche? Waar krijgen we mee te maken?

Wilt u meer weten over de identiteit van uw bedrijf of organisatie? Neemt dan contact met ons op: info@mediavisiecommunicatie.nl of bel met: 0570 – 75 42 90.