GardenPro corporate identity

Voel je vrij in eigen tuin

Auteur:
Functie: Crossmedia strategist

Video en animatie zijn fantastische media om informatie over te dragen. Ik heb TV-programma's ontwikkeld voor de VPRO en de...

Nieuwe trends in de tuin

GardenPro is een onderneming dat zich richt op het verkopen en aanleggen van kunstgras van topkwaliteit met een lange levensduur en het plaatsen van  hekwerken met een uniek design voor in de tuin of rond sportvelden. De opdracht voor het Mediavisie communicatiehuis Deventer  was om voor GardenPro de corporate identity te ontwikkelen.  De pay-off  “Voel je vrij in eigen tuin” is vertaald naar beeld en ontwerp. De huisstijl straalt frisheid en plezier uit die past bij de hedendaagse trend om de tuin  steeds meer als een extra buitenkamer in te richten. Corporate Identity met:

  • Huisstijlconcept
  • Landingspagina/SEO
  • Internationale consumer advertising
  • Bannering

Er zijn meerdere advertenties ingezet om de merkwaarde van GardenPro te vergroten. Zowel internationale corporate advertenties als productadvertentie voor de consument zijn door ons ontwikkeld, van concept tot en met realisatie. De komende periode zijn we nog druk bezig om samen een internationale website, video advertentie , display designs met daarbij behorende een mega vette socialmediacampagne te realiseren. Kortom genoeg te doen om de verdere doelstellingen volgens concept te behalen. In de tussentijd lekker genieten op het fijne kunstgras in eigen tuin. Wordt vervolgd…. GardenPro_imac_macbook   visitekaart   Flyergp   billboard

GardenPro_bushalte

Wilt u meer informatie over huisstijlontwikkeling? Neemt u gerust contact met ons op: info@mediavisiecommunicatie.nl of bel met: 0570 – 75 42 90.