24/7 service studiezoekers

Meer dan de helft van de studiezoekers wil informatie buiten kantooruren

Auteur:
Functie: Founder, Crossmedia strategist

Haal eruit wat erin zit! In 1998 ben ik begonnen met Mediavisie. Een goede analyse is altijd van belang voor...

Openingstijden sluiten niet aan bij behoefte doelgroep

Maar liefst 56 procent van de studiezoekers vraagt om service of informatie buiten kantooruren om. Dit blijkt uit onderzoek onder enkele honderdduizenden bezoekers van de loopbaanportals ROC.nl, opleidingenwerk.nl en opleidingenberoep.nl. Dit betekent dat onderwijsinstellingen hun informatievoorziening en service moeten afstemmen op de bezoeker.

Mediavisie ontwikkelt op basis van de uitkomsten van deze gebruikersonderzoeken innovatieve tools, zoals een digitale coach, een digitaal aanmeldprogramma en een direct responssysteem.

Wilt u weten hoe het zit met de servicebehoefte van uw bezoeker? Of wilt u meer weten over deze innovatieve tools? Wij bieden u gratis de mogelijkheid om een trackingcode in uw website op te nemen waarmee wij voor u de informatiebehoefte van uw bezoeker in kaart kunnen brengen.