Werving jongeren helpenindezorg.nl

Doelstelling om jongeren te werven voor de zorg werd binnen enkele dagen bereikt.

Auteur:
Functie: Directie Creatie

Mediavisie verbindt mens en media in het Communicatiehuis in Deventer met vertellen leren en beleven. Het Mediavisie Communicatiehuis formuleert de...

Zorg voor een ervaring rijker!

Voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken heeft Mediavisie een wervingscampagne gelanceerd. Compleet met actiesite, posters, flyers en banners op diverse locaties, worden jongeren geworven voor een bijbaan in de zorg! Gisteren was de premiere voor de bewoners en het personeel van Zorggroep Apeldoorn. De eerste dag van de campagne heeft al de helft van de gewenste resultaten opgeleverd! Artikel betreft premiere

Doel: Ontwikkeling en realisatie van een unieke uitgebreide wervingscampagne, met als doel jongeren te interesseren voor een bijbaan in de zorg. Centraal staat de doelgroepgerichte actiesite: ‘‘helpenindezorg’’. Jongeren krijgen op dynamische wijze een eerste indruk van de werkzaamheden.zorggroepapeldoorn_website

zorggroepapeldoorn_drukwerk

Oplossingen:

  • doelgroepgerichte actie/mobiele site
  • drukwerk posters/flyers
  • medewerker aan het woord video
  • audiovisuele presentatie
  • banners op doelgroepgerichte sites
  • monitoring

‘Zorg voor een ervaring rijker’ is succes
De campagne ‘Zorg voor een ervaring rijker’ werpt nu al haar vruchten af. In de eerste twee dagen hebben al 25 jongeren een handtekening gezet onder een contract. Samen met Zorggroep Apeldoorn heeft Mediavisie de campagne ontwikkeld. Doel van de campagne is om jongeren te werven voor een bijbaan in de zorg.
Artikel De Stentor